Próba rozruchu po rekordzie

Środa, 11 czerwca 2014 | Komentarze 5

Po trzech dniach przerwy kolano przestało doskwierać. Postanowiłam zatem zrobić delikatną próbę. Próbę zakończoną klęską kiedy to okazało się dość szybko, że kolano tak szybko nie pozwala mi wrócić na rower.
Po powrocie do domu postanowiłam, że dam mu odpocząć jeszcze ciut dłużej.

Lea | 18:54 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Bardzo Wam dziękuję za troskę.
Donoszę spiesznie, że z kolanem od kilku dni wszystko gra. Wczorajsza konkret trasa nie została przypłacona bólem więc jestem jak najlepszych myśli. Mam kilka zaległych wycieczek do dodania, ale weny brak zupełny więc się ociągam przebrzydle. Myślę, że kolejne dni i kolejne trasy dadzą ostateczną odpowiedź na pytanie czy ból był wynikiem ino przeciążenia zbyt intensywną rekordową trasą (+ może spdami, do których nie przywykłam) czy - odpukać - kontuzji.
cremaster
| 16:10 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Moje problematyczne kolana pozdrawiają Twoje :(
Pioter50 | 15:39 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Myślę, że Ramborower ma rację.Skoro wciąż kolano nie pozwala na jazdę, to trzeba zasięgnąć opinii dobrego lekarza.Pozdrawiam.
ramborower | 15:27 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj Może lepiej się wybrać do jakiegoś lekarza ? Puki co to 3maj się mocno :)
starszapani
| 13:26 piątek, 20 czerwca 2014 | linkuj No mam nadzieję, że Twój kulasek szybko wróci do formy bo zaczynam się poważnie o niego martwić :( Pisać prędko co z nim dokładnie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina