Reanimowany Kross na świdnickiej objazdówce

Piątek, 30 maja 2014 | Komentarze 5

Kategoria Beesową paczką

Dokonało się!
Kross dostał hak (nie ma słów, którymi mogę wyrazić wdzięczność dla mojego brata za doprowadzenie proscesu odtwórczo-produkcyjnego do szczęśliwego zakończenia!!!).
W piątek późnym popołudniem zjeżdżają Kudowianie. Razem z B. stawiamy szybko Krossa na nogi i ok. 18:00 jesteśmy gotowi do objazdu miejsc nostalgicznych (bardziej lub mniej:) wspomnieniowo dla Aneczki.
Przerwę na ulewę zacnie wykorzystujemy w Baroc Cafe, by po chwili wrócić do domu i za wczasu przyjąć odpowiednią ilość mikroelementów przed sobotnim Masywem.

| 15:20 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Z cyklu jubileusze: pękło dzisiaj 5O.OOO wyświetleń Leowego blogaska. ;]
ankaj28
| 14:00 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Objazd zrobiliśmy rzeczywiście szybciutki, rzut oka na stare śmieci wystarczył, a Baroc Cafe mnie urzekło, miejscówa super (nie mówiąc o mikroelementach) :)
| 08:31 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Nie ma się czego obawiać. Wszyscy przeżyli :P
k4r3l
| 06:55 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj Aż się boję kolejnej relacji, bo intro obiecujące :D Super, że Krossiwo już na kołach ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ozdra