Niebieskie masywy Ślęży i Raduni

Czwartek, 13 marca 2014 | Komentarze 5

Szybko szybko, bo praca nie poczeka na mnie.
Dziś znów zjazd z Raduni niebieskim pieszym. Efekty - ciut lepiej niż wczoraj, bo obeszło się bez schodzenia z roweru, ale znów 3 stójki na korekcję kierunku Krossa na zakrętach być musiały. Czas zacząć się rozglądać za jakąś inną linią.
Drugi niebieski to nowość - zjazd/zejście ze Ślęży. I nie chodzi o tę część lecącą od wieży widokowej w dół, tylko od schroniska. Początek - miodzio! Jedyne minusy to dość gęste przeszkody w postaci powalonych drzew. No ale im dalej w las tym szlak robi się coraz bardziej wariacki. Zdjęcia pokażą o co mi chodzi :) Radunia przy tym nawet wymięka :P Jakieś 3/4 zjechane, reszta znoszona. Nie na mój rower, nie na moje umiejętności jest ten zjazd.
Dalej już b. podobnie do wczorajszej trasy. Z tym, że z Przeł. Tąpadła jeszcze pociągnęłam terenem żółtym do Jędrzejowic.
Git - pogoda cudna, ciepło, znów mogłam sobie pozwolić na zdjęcie w trasie długich spodni i pozostanie w samych krótkich - CZAD!

Widoczek ze szczytu Raduni:

I tędy niebieskim ze Ślęży:

I tak to on się prezentuje:

Z radością (sama sobie już teraz nie wierząc) pochwalę się, że ten odcinek ze zdjęcia poniżej jakimś cudem w całości zjechałam:

I na koniec pożegnanie z masywem:

zarazek
| 07:17 piątek, 14 marca 2014 | linkuj Dosyć wyboiste te asfalty, po których zazwyczaj jeździsz. ;) Jak dla mnie to inny świat, ale przynajmniej na piękne okoliczności przyrody można na twoich fotach popatrzeć. :)
| 20:32 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj O-O
starszapani
| 20:28 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Szalona :)))
januszek44
| 18:34 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Patrzeć się nie da , oczywiście !
| 18:26 czwartek, 13 marca 2014 | linkuj Jak już nie daje rady kręcić to zawsze myślę co by zrobiła Lea ? No ale na to to już po prostu patrzeć się da :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispo