Góry Suche pseudo-zimową porą

Niedziela, 29 grudnia 2013 | Komentarze 10

Kategoria Góry Suche

Ja nie wiem co ta pogoda ze mną wyprawia!! Temperatura w okolicach 10 stopni na plusie, w górach prawie zero śniegu, nic tylko korzystać z dobrodziejstw :)

Dziś z Młodzieniaszkiem postanowiliśmy się ciut skatować w Górach Suchych. Baaaardzo mi się nie chce tworzyć śladu całej trasy więc pokrótce co i gdzie. Wjazd w teren za Grzmiącą w lewo w zielony TdG, dojazd do Skalnych Bram, później w stronę Turzyny, przed podjazdem na szczyt odbicie w lewo na żółty pieszy i nim dojazd do Andrzejówki. Tam chwila na wytchnienie i dalej przed siebie - Waligóra. Początkowo mieliśmy wątpliwości czy pakować się na niebieski rowerowy singiel TdG, ze względu na zalegający gdzieniegdzie śniego-lód, ale ciężko poszło nam odpuszczenie go sobie. I dobrze bo było SUPER!!! Dalej czerwonym znów do Andrzejówki i powrót tą samą drogą na Skalne Bramy. Stąd czerwony/niebieski pieszy. Miodzio! Początku bardzo nie lubię, paskudnie niebezpieczny jest, panikuję na nim i nie potrafię się odprężyć, ale później to już mtb najlepsze z możliwych, co nie Młody? :D

I właściwie na tym koniec. Dalej powrót do domu już asfaltem.

Dzięki Merlin za wspaniały wypad! 29 grudnia... nieprawdopodobne :O

O poranku podziwiam wschód Słońca.

Już na szlaku mijamy małe spustoszenia pohuraganowe (chyba).

I kierujemy się w stronę chmur.

i w stronę pierwszych tego dnia wspomnień po krótkiej zimie.

Widok spod Skalnych Bram nie zachwyca o poranku.

Po wyjściu z Andrzejówki okazuje się, że Młody musi się uporać z flakową bubą...

Po zjeździe z Waligóry pogoda zaczyna nas rozpieszczać.

I drugi tego dnia rzut oka na Góry Sowie spod Skalnych Bram niesie ze sobą zupełnie inne wrażenia:)

| 19:51 poniedziałek, 30 grudnia 2013 | linkuj Dziękuję Wam :)
Rzeczywiście zarówno pogoda, widoki jak i wrażenia podczas jazdy - poezja!
| 21:09 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Pięknie pocisnęliście, koniec roku i można pojeździć w terenie - kto by to przewidział. Pozdrawiam :)
TomliDzons
| 20:33 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Genialne foty! Wschód słońca to już poezja. Zazdroszczę takich scenerii niedaleko od domu :-P Pozdrawiam!
merlin083
| 19:42 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Tego jeszcze nie grali - koniec roku a tu jazda w terenie..
Ahh jak fajnie, jak ciepło..genialnie!:)

dzięki Mała za super wypad !
monikaaa
| 17:57 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Nie no. Po prostu rozkładasz mnie na łopatki z tymi ujęciami na Sowie z Suchych. Czad!!! Jak już ruszę na wiosnę tyłek w Twoje rejony, to życzę sobie zabranie mnie w miejsce z którego roztaczają się takie, bądź podobne widoczki. :)

Super wycieczka. :)
| 16:03 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj Taaaki wschód słońca. Cała reszta nie mniej niesamowita.
gello1
| 15:59 niedziela, 29 grudnia 2013 | linkuj ppppppppppppppppPIKNIE :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd