Szpiczak na pierzynie z chmur

Niedziela, 17 listopada 2013 | Komentarze 13

Kategoria Góry Suche

Oglądając zdjęcia mojego kochanego brata niejednokrotnie zachwycałam się widokami bezgranicznego dywanu chmur. Marzyłam by zobaczyć coś takiego na własne oczy. I mimo, że wieloma pięknymi widokami i krajobrazami raczyłam w tym roku oczy to dzisiejsza wizyta na wieży szpiczakowej przebiła wszystko; idealna wisienka na torcie tegorocznego sezonu.
Dziękuję Ci Mariusz za dzisiejszy wypad.

Spotkanie wyznaczone w Broumovie. Dojeżdżam na nie przez Głuszycę i przejście graniczne na Przełęczy pod Czarnochem. Przez całą drogę towarzyszy mi piękne Słońce. A za granicą, po ok. 100 metrach zjazdu wjeżdżam w chmury, które towarzyszą nam praktycznie do samego szczytu Szpiczaka. I które podziwiamy z jego szczytu.
Jeszcze w Polsce:

Już w Czechach:

I po dotarciu na szczyt wieży:

Z lewej strony Polska, z prawej Czechy, a pomiędzy górka z niebieskim i zielonym szlakiem granicznym, na który będziemy się później pakować:

Na szczycie raczymy się Słońcem, Kvasnicakiem (dzięki Mały!:), czekoladą. Czujemy się prawie jak w lecie. Jednak świadomość zbliżającej się w zawrotnym tempie nocy rusza nasze tyłki z ławeczki i sadza nas z powrotem w siodłach. Wspomnianym wyżej granicznikiem dojeżdżamy do Janovicek, gdzie następuje rozstanie. Każde z nas jedzie w swoją stronę. Ja odrobinkę okrężną drogą, by na styk dobić do 10 000km.

Od Jugowic jazda właściwie po ciemku (moja komórka chyba daje więcej światła od mojej latarki; nie wiem co z nią jest nie tak...)

Ra1984
| 21:33 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj Gratuluje 10000 :D. Jest moc :) Pozdrawiam
alouette
| 17:52 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj Piękne te chmury- jeszcze nigdy takiego widoczku na żywo nie oglądałam. Bajka!!:) Zdjęcie nr 2 też mi się podoba -takie artystyczne. Ładne momenty potrafisz uchwycić:)
| 22:47 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj W końcu jakieś inne góry, ciężko było przebrnąć przez kolejne opisy wypadów w te same miejsca. Wszystkie zdjęcia przepiękne, bez wyjątków(!), dzięki nim ten dzień pozostanie w pamięci na zawsze. 10000km robi niesamowite wrażenie, sama wiesz ile godzin musiałaś przypedałować i potu wycisnąć, żeby ta liczba pojawiła się na blogu. GRATULUJĘ!!!
ramborower | 17:16 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj No super :) piękne chmurki... prawie jak w Tatrach . Gratuluje 10 tysięcy kilometrów :)
mimoza15
| 12:45 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Gratulacje za 10 kkm , widoczki przecudne, to niesamowite oglądać chmurki z drugiej strony
| 11:49 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Tytuł zabrzmiał jak wykwintne danie. Wspomniana przez Ciebie "wisienka" dopełniła skojarzenia i smaku. CUDEŃKO! Gratuluję dopełnienia dystansu. :)
merlin083
| 11:19 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Fantastyczny wypad,cieszę się że to akurat na Szpiczaka padło..:)
Oby więcej takich wypadów,było tak pięknie że szkoda było jechać do domu..
Pozdrawiam:)
zarazek
| 08:00 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Udało mi się parę lat temu uchwycić podobne kołderki w słowackich Tatrach. Pięknie to wygląda :)
birdas
| 07:49 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Kurcze ... z zazdrości napiszę: mógłby już spaść śnieg w dużych ilościach aby drogi stały się nieprzejezdne, góry niedostępne itp. ;)
anamaj
| 07:18 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Pięknie :) pozdrawiam
| 20:24 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj No to wypadzik niewiele spokojniejszy od mojego, a mi wpierałaś, że jestem har(d)corem. ;)
Zaraz bierę się za relację, a póki co gratuluję 10kkm - to jak od bieguna do równika! *-*
monikaaa
| 20:15 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Nooo!! Gratulacje za 10 koła :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asemz