Sielanka na Wielkiej Sowie

Niedziela, 25 sierpnia 2013 | Komentarze 9

Kategoria Góry Sowie

I znów "dzień następny" spędzony na rozkosznej sielance w górkach.
Z Młodym spotykamy się w Walimiu i stamtąd asfaltem ciśniemy na Przełęcz Walimską. Przyznaję - pod górę jechałam tędy pierwszy raz w życiu. Jest ok, choć kostka ciut frustrująca. Czas podjazdu mija szybko, na rozmowie i cieszeniu się Słońcem i widokami na wczorajsze Góry Suche :)
Z przełęczy od razu ruszamy w stronę szczytu, lajtowym fioletowym pieszym. W pewnym momencie odbijamy ostro w lewo, pod górę, w nieoznakowaną drogę - trasa w stronę szczytu, którą Młody zakosił Toompowi - fantastyczna trasa. Na pewno od dziś będę jej częstszym bywalcem :)
I znów: bez pośpiechu, ale dość szybko lądujemy na szczycie i zaczyna się błogi wypoczynek, opalanie, rozmowy i plotki. Siedzimy póki do nas cień nie dociera. Wtedy zbieramy się (ledwo ledwo) i zjeżdżamy do Orła, gdzie kontynuujemy nic-nie-robienie. Na koniec zaczynają na nas sikać muchy. Obawiając się grubszego deszczu postanawiamy zakończyć sielankę i wrócić do domów.
Dzięki Mały :*

| 05:45 czwartek, 29 sierpnia 2013 | linkuj Zibi - zgadnij :)
Bardzo fajne takie lenistwo jest w górkach, zwłaszcza jak się wycieczką z dnia wcześniejszego na nie "zasłużyło".
Pozdrawiam.
| 17:30 wtorek, 27 sierpnia 2013 | linkuj Dzięki Mały i dla Ciebie:*

Lutra - oj bardzo leniwie było. No może prócz dojazdu na szczyt i powrotu z niego :D

Ryjku - na jesień można będzie jeszcze jeden Sowi wypad zorganizować, jakimiś innymi ścieżkami. Jestem w trakcie eksploracji terenów sowich, a i Toomp na pewno okaże się niezwykle pomocny w tej materii.

Chłopaki - ani kiełbachą ani grochówką się nie raczyliśmy tej niedzieli, choć przyznaję, że ta pierwsza chodziła mi po głowie wciąż i myślę, że na następnej sielance już jej nie odpuszczę :)
Ra1984
| 18:32 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Stawiam na grochówkę :)
ramborower
| 21:39 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Kiełbaska albo grochówka była ?
| 21:34 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Kolejny piękny dzień lata :)
Szkoda, że nie mogłem być dziś z Wami - obowiązki.
| 19:48 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Mało leniwy sposób leniuchowania :)
merlin083
| 17:39 niedziela, 25 sierpnia 2013 | linkuj Jak sielanka to tylko tak;)
Dzięki Emi :*:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktnie