Pierwsza setka sezonu w wyśmienitym towarzystwie

Niedziela, 14 kwietnia 2013 | Komentarze 11

Rozpisywać się nie będę, bo komplementy, które miałam sprawić to już chyba wszystkim sprawiłam po dwakroć :D
Napiszę tylko - nic bym nie zmieniła w tym dniu, bo było po prostu genialnie.
I w ten oto przeuroczy sposób porządnie otwieram sezon rowerowy 2013 :)
Toomp, Lutra, chłopaki z CnR - wielkie dzięki!!
Oby do rychłego następnego.

I zabawa przy rowerach. Lutra, jak widać, miał z chłopaków niezły ubaw:)

| 15:50 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Hi hi :) Wygląda to to na dym, a to tylko wada obiektywu :) Ale rzeczywiście ognisko byłoby wyśmienitym pomysłem, nawet była w trasie o tym mowa.
Pioter w ten dzień Okraj zdobywał - chwała mu za to, bo mi rekonesans piękny zrobił :P
| 19:54 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj To musiał być szybki wypad i nie było czasu na pstrykanie, ale dystans zrobiliście ładny jak na rozkręcanie się po zimie. Przydała by się mapka, mógłbym coś z niej od gapić. Pozdrawiam całą ekipę :)
| 08:59 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Toomp - wiem czemu ja nie robiłam: nie było czasu o tym myśleć, a jak był to nie myślałam :D A dlaczego reszta nie robiła...? Pojęcia nie mam.

Starowinko - bomba! Szykuję formę i w lecie się mnie spodziewaj na bank!!!
starszapani
| 21:14 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Zapraszam zapraszam. Będziesz mieć do mnie jakieś 220 km więc możesz zacząć ćwiczyć formę :)
| 17:50 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj :-) Dla mnie to Ty tu wyglądasz jakbyś zrywał z nich boki. Zdjęcie przednie, ale i tak innego nie miałam (jak sam wiesz) więc wymienić na inne się nie da :D
Następnym razem posprawdzamy Twoją fotogeniczność.

Staruszko - ja się też nie mogę doczekać. Zaproszenia do ogrodu :)
| 17:47 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Ej! Lea! Na tym zdjęciu wyglądam jak bym w takiej pozycji został odczepiony od roweru ;)))
Fotogeniczny nie jestem ale to już klęska :)
starszapani
| 12:08 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Cały czas połowa czerwca jest realna. Już się nie mogę doczekać bo pogoda świetna się zrobiła a tereny tam do jazdy mam wspaniałe. A po powrocie relaks w ogrodzie :)
| 10:12 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Czekam na to Starowinko! Tęskno mi za Tobą okrutnie. Mam nadzieję, że szybko ta przeprowadzka "się zrobi"!
starszapani
| 10:11 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Aleś zapodała piękny dystans, nono :) Ja tylko czekam do przeprowadzki i wtedy każdy weekend na rowerze !!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chnaw