Co by nie było tak do końca wiosennie

Poniedziałek, 18 marca 2013 | Komentarze 11

Z rana mroźnie i trzeba uważać na pozamarzane kałuże na drogach, bo wjechanie na nie może się okazać fatalne w skutkach...

Jeziora Bystrzyckiego nadal nie przejechałam (trzeci dzień próby, za każdym razem dojeżdżam kilkadziesiąt-kilkaset metrów dalej i zawracam pod naporem zimy:)

I wtedy kieruję się w stronę Ślęży, tam jest cudnie, tam jest wiosna!!

Zmykam do pracy.
Za Lutrą - AHOJ!!

| 04:26 sobota, 30 marca 2013 | linkuj Zdrowych i wesołych Świąt życzę :)
| 22:06 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Świetne zdjęcia, z sentymentem patrzę na ośnieżoną ''Fregatę'' :)
| 18:33 środa, 20 marca 2013 | linkuj Trzeba więc zamówić dobrą pogodę na ten termin :)
anamaj
| 05:38 środa, 20 marca 2013 | linkuj Pytam o weekend majowy, bo planuję tam się wybrać właśnie w tym terminie.
| 18:46 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Aniu, to byłby dla mnie czarny scenariusz, gdybym miał Okraj zdobywać dopiero w majowy weekend.Po cichu mam nadzieję, na pierwszą połowę kwietnia.Czas jednak pokaże, czy będzie to możliwe.
starszapani
| 17:13 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Jak ja Ci zazdroszczę krajobrazów !!!
anamaj
| 15:23 wtorek, 19 marca 2013 | linkuj Piotrek, myślisz że Okraj będzie do zdobycia na weekend majowy ?
| 22:08 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Ostatnia scena niczym z filmu niejakiego Alfreda Hitchcocka.Te ptaki wywołują dreszcz emocji tylko wtedy,kiedy przelatują nad Twoją głową.Tak czy inaczej ZGROZA!
Ancorek
| 18:13 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Fotki z Jez.Bystrzyckiego wywołały falę dreszczy...brr jak zimno.
| 15:46 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Zima twardo się trzyma w tym roku.Jakże skrajnie różne są dwie pierwsze fotki od ostatniej.
Martwi mnie, że Przełęcz Okraj w tym roku nieprędko zostanie zdobyta.Zaczynam myśleć, że to przeze mnie, bo zamiast wdrapać się na szczyt Okraju choćby nawet na czworaka i przepędzić zimę z Karkonoszy, to sobie odpuściłem.No i teraz zima rządzi...
Miałaś szczęście, że dzisiaj pojeździłaś do południa, kiedy pogoda jeszcze była niezła.Po południu jest już fatalnie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emobs