Szwendanie się po okolicy w poszukiwaniu oznak wiosny

Sobota, 16 marca 2013 | Komentarze 3

Ślęża za żadne skarby nie chciała tego dnia dopuścić wiosny do siebie:

Rower nie wyglądał jak Piotrowy po 90 km :) ale również w trasie odmówił posłuszeństwa :)

Poza tym czas go wymyć :D

| 21:26 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Poczekaj z tym myciem, niedługo samo odpadnie ;)

Ancorek
| 18:16 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Era zlodowacenia rowera - nieźle mi się rymnęło ;)
| 15:37 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Kiedy spojrzałem na fotki Twojego oblodzonego rumaka, tylko uśmiechnąłem się na wspomnienie tego dnia.Tego dnia podobnie do Ślęży wyglądały szczyty Chełmca, Dzikowca i Trójgarbu. Te wzniesienia były tak białe, że aż oczy bolały patrzeć.Szczególnie ten krzyż na Chełmcu niesamowicie bielał w Słońcu.Musiał tam panować siarczysty mróz.Jazdę w takie dni długo się wspomina.Po takiej jeździe jednak konieczna jest konkretna konserwacja łańcucha, kasety i przednich zębatek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa liceo