Ostatni wyjazd przed śmiercią napędu

Czwartek, 10 stycznia 2013 | Komentarze 3

Wybrałam się wpierw podjazdem na Modliszów - wiało w paszczę, jechało się ciężko, zwłaszcza na konającym napędzie. Potem Złoty Las, Jezioro i powrót do domu.
Po tym dniu czekała mnie dłuuuuga przerwa od roweru.

A w międzyczasie (19.01.2013) wybrałam się na wspomnianą wcześniej wycieczkę po Górach Suchych. Przeszłam ok. 16 km, pomijając Andrzejówkę, spotkałam na trasie chyba 2 czy 3 osoby. Cudne są zimowe G. Suche - takie dzikie i puste. Szlaki dość często sama sobie musiałam przecierać (śniegu całe szczęście była znośna ilość).
Zimno było - poniżej 10 st C na minusie - odczułam to dopiero gdy czekałam na odebrania mnie przez Męża, ok godziny 16:00.

Wyruszyłam czerwonym szlakiem pieszym z Grzmiącej.

Po pewnym czasie szlak ten złączył się z zielonym mtb, którym niejednokrotnie w sezonie cisnęłam na rowerze (miło widzieć znajome trasy z nowej perspektywy:)

I rzut okiem za siebie na swoje samotne ślady (w drodze na Turzynę)

| 11:36 środa, 13 lutego 2013 | linkuj Myślałem,że takie zimy to już odległa historia.Okazuje się,że "CZA" tyłek ruszyć ;) i poszukać trochę.
| 08:43 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj Prawda, trafiłam na genialną aurę zimową wtedy.
Jak tylko kiedyś będziesz mieć okazję - polecam zimę w Górach Suchych; niby one niskie i niepozorne, ale mają klimat niepowtarzalny :)
Pozdrawiam serdecznie
panther
| 08:04 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj Jak w bajce :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slnie