I znów takie tam po okolicy

Niedziela, 30 grudnia 2012 | Komentarze 4

A tak trochę bez sensu i bez celu jeżdżę przez te ostatnie dni, ale pomyślałam sobie, że do 11 kafli tak niewiele brakuje, a tłuszcz poświąteczny domaga się unicestwienia, że mimo nietracącego na sile wiatru - jeżdżę.
O ile gdzieś po drodze nie straciłam żadnego wyjazdu to do 11 kkm (według mojego licznika) brakuje mi 39 km. Idealnie na ostatni dzień roku :)

W związku z tym - szyku i szyku i szybkie kręcenie czas uskutecznić, bo żydowska na imprezę sama się nie zrobi :)

Już teraz życzę Wam wspaniałej zabawy sylwestrowej, a w nowym roku jeszcze ciekawszych i bardziej emocjonujących wypraw rowerowych (które z częścią z Was mam nadzieję uskuteczniać wspólnie:))

| 07:31 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Witaj Lea. Nie przypuszczałem,że rok minie tak szybko. Zakończyłaś go wspaniałym wynikiem.
Dołączam się do słów uznania.Z mojej strony szacun z niskim ukłonem.A tak na marginesie chciałem zapytać,czy odbyło się już rozdanie nagród a raczej wręczenie nagrody.Mówiąc wprost...Czy wiśniówka została już skonsumowana...

| 21:04 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj 11 tyś,, ho ho ho niedawno przejechanie tylu kilometrów zajmowało mi kilka lat. Ta liczba wzbudza szacunek i podziw dla Twojego samozaparcia. Gratuluję!
| 17:01 czwartek, 3 stycznia 2013 | linkuj To jest taki wyjątkowy rok, w którym każdy dzień jest szczęśliwą trzynastką.I niech dla Ciebie każdy dzień tego roku takim szczęśliwym będzie.Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asnas