Bajeczna mgła

Środa, 28 listopada 2012 | Komentarze 4

Po rzuceniu okiem z rana za okno nie było takiej siły, która powstrzymałaby mnie przed szybką przejażdżką :)
Choć pracę zaczynałam wcześnie to Jezioro na pewno było do zrealizowania.
W takiej mgle jeszcze w życiu nie jeździłam (choć ekstremalna to ona nie była). Widoczność miejscami ograniczona do 100 metrów.
Dziwne wrażanie mi towarzyszyło przez całą trasę - odczucie permanentnie zaparowanych okularów :)
A to nie para, to mgła była po prostu.
Jedna z bardziej urokliwych przejażdżek w moim życiu.

W drodze nad Jezioro:

I nad samym Jeziorem:

Widok w stronę wody:

I w drugą stronę, z której chwilę wcześniej przyjechałam:)

| 09:29 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Spóźnione podziękowania Marku.
Tobie natomiast dziś życzę fantastycznej zabawy sylwestrowej i wielu cudownych przygód (nie tylko) rowerowych w nowym roku.
Pozdrawiam.
FENIKS
| 16:37 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj Piękna mleczna mgła widzę że jaka pogoda by nie była to zdjęcia zawsze cykniesz z fantazją.
Klimat lekkiego dreszczowca ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages