Michałkowa po raz kolejny

Poniedziałek, 26 listopada 2012 | Komentarze 10

Chyba ten podjazd Michałkową stanie się moją ulubioną trasą na najbliższy czas.
Polecam po raz kolejny każdemu kto nie spróbował :)
Pogoda niezgorsza.

FENIKS
| 16:32 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj No fakt zdjęcia z niesamowitym klimatem masz tą łapkę i oko .
Pozdrawiam.
| 08:38 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj Bardzo Wam dziękuję. Aura tego dnia była bardzo sprzyjająca nastrojowym zdjęciom.

Michałkowa rzeczywiście chyba się powoli przygotowuje do zrobienia ze mnie honorowego obywatela: drogi remontują i stare zabudowania. Coś się kroi :P

Ryjku - w życiu mi to do głowy nie przyszło. Nie wydaje mi się aby moje zdjęcia nadawały się by je pokazywać szerszemu gronu, zwłaszcza ludziom znającym się na fotografii (ja do takich ewidentnie nie należę). Ale bardzo mi schlebiłeś, dzięki Ci wielkie!!!
Mam nadzieję, że z kolanem już wszystko w porządku.

A tymczasem zmykam w Karkonosze. Tym razem bezrowerowo. Śnieżko - nadchodzę! :))
| 16:24 czwartek, 29 listopada 2012 | linkuj Zdjęcia porażają! Nie myślałaś żeby dołączyć do jakiejś wystawy fotografii, albo wysłać do czasopisma, np tu:
[url=]http://kolektyw.bikeboard.pl/[/url]
bikeholiczka
| 08:47 środa, 28 listopada 2012 | linkuj Świetne zdjęcia! Pozdrawiam
Ancorek
| 17:30 wtorek, 27 listopada 2012 | linkuj Fajnie się pogapić na Twoje fotki, gdy za oknem strugi deszczu...
Pioter50 | 19:32 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Michałkowa przyzna Ci honorowe obywatelstwo, jak tak dalej pójdzie :)Zdjęcia czadowe.
jakubiszon
| 12:07 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Genialne zdjęcia!!!! Pozdrawiam :)
jeremiks
| 11:45 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Podziwiam Cię :) Mnie o tej porze roku już się po prostu nie chce :( pzdr

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso