Zimowo

Sobota, 27 października 2012 | Komentarze 3

Ze specjalną dedykacją dla jednego z braci ze Śnieżnika - Mirona :P

Pierwszy śnieg w tym roku. Patrząc w sobotę przez okno miałam wrażenie, że ta jazda będzie dość przyjemna i romantyczna. A skończyło się na nieprawdopodobnie paskudnych 27 km w mazi śnieżnej oblepiającej każdą część roweru i mnie. A fuj!!

Jakieś 5 minut wcześniej tej gałęzi nie było. W międzyczasie ja podjechałam pod tamę, cyknęłam ze 2 fotki i podczas zjazdu już na drodze przywitała mnie ta przeszkoda:

| 08:52 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj Eeee tam - naprawdę było strasznie. Żadne zeszłoroczne śniegi ani mrozy tak mnie nie załamały jak te 27 km. Bleh!!!
Chooociaż pamiętam jak na początku tego roku wybrałam się do Owiesna (trasa ponad 60 km). Po powrocie do domu myślałam,że trzeba będzie mi amputować kończyny. Temperatura była pewnie nie wyższa niż -10 st C. Brrrr.
| 18:35 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj Fantastyczne śnieżne zdjęcia.Widzę, że nie tylko mnie poniosło po pierwszych opadach śniegu na rower.No zobaczyła śnieg i od razu musiała pojechać hahaha...Ale warto było, choć z względu na łamiące się gałęzie, dość niebezpiecznie.Jak zjeżdżałem z Modliszowa w takim "tunelu" uginających się pod ciężarem śniegu konarów, to musiałem się schylić, tak nisko się przygięły.Tylko patrzyłem, czy który się nie złamie i nie walnie mnie z góry.
Feniks to chyba jeszcze nie wie, że to Twoje ulubione warunki do jazdy rowerem.No do pełni szczęścia to musiało by być jeszcze tak z -10 stopni;).Pamiętam, jak zeszłej zimy nosiło Cię po przełęczach Gór Sowich w warunkach, w jakich mnie nikt by tam wołami nie zaciągnął hahaha...;)Pozdrawiam
FENIKS
| 21:17 poniedziałek, 19 listopada 2012 | linkuj Gdzie to taki śnieg dają ja zamawiam na 6.12.
Widzę że miałaś pole do popisu jak się kulki lepi na oponkach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa patrz