Piękny poranek nad Jeziorem

Piątek, 21 września 2012 | Komentarze 9

FENIKS
| 20:42 sobota, 22 września 2012 | linkuj Lea te zdjęcia to bajka po prostu oglądam i oglądam i napatrzeć się nie mogę świetnie a i średnia ulubiona ;) Pozdrawiam.
| 07:00 sobota, 22 września 2012 | linkuj Wiele razy widziałem parujące Jezioro Bystrzyckie, także w czasach, kiedy farbiarnia tkanin w Walimiu swoimi ściekami barwiła wodę jeziora, czasem na zielono, czasem na niebiesko, czy czerwono.Twoje fotki niesamowicie oddają klimat takiego widoku.
| 21:54 piątek, 21 września 2012 | linkuj Lutra ma rację, masz szczęście do czarodziejskich chwil, ale co ważniejsze potrafisz je wychwycić i na dodatek podzielić się nimi z innymi :)
Będziesz do Głuszycy jechała rowerem, a my w ciepłym szynobusie, trochę współczuję, ale potem i tak nas wszystkich czeka to samo. Ja też nie mogę się doczekać niedzieli :*
| 20:53 piątek, 21 września 2012 | linkuj Masz szczęście do takich pięknych,czarodziejskich chwil.Jest jeszcze jedno.Samo szczęście to za mało.Trzeba to jeszcze dostrzec.
Hej!
Ancorek
| 11:18 piątek, 21 września 2012 | linkuj O rany, stadko kaczek wyparowało! :P
anamaj
| 09:00 piątek, 21 września 2012 | linkuj Do zobaczenia :)
| 08:54 piątek, 21 września 2012 | linkuj Miałam zrobić szybciutką rundkę bez postoju, bo o 11:00 zaczynam pracę więc trzeba było się jeszcze ogarnąć po powrocie. Ale jak zobaczyłam co się dzieje nad wodą to od razu rower rzuciłam w bok i zaczęłam to chłonąć :) Świetna pobudka :) Szkoda, że w niedzielę z rana nie będziemy mieć żadnego zbiornika pod nosem, bo by również klimatyczny początek wyprawy był (ja tam i tak najpewniej dojadę do miejsca zbiórki przez Jezioro, zobaczymy co tam będzie się dziać przed siódmą rano:)) ... Do zobaczenia Ana niebawem :P Doczekać się już nie mogę!
anamaj
| 08:48 piątek, 21 września 2012 | linkuj Pięknie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie