Przełęcz Tąpadła i Jezioro Bystrzyckie z Bratem

Niedziela, 20 maja 2012 | Komentarze 3

Pierwsze 39 km to przedpołudniowa samotna wycieczka na Przełęcz Tąpadła.
Drugie 40 km to wycieczka wspólnie z bratem i jego starą kolarzówką po renowacji; trasa Modliszów - Złoty Las - wokół Bystrzyckiego i w zamierzeniu był wspólny dojazd do domu. Nie udało się gdyż brak pod Zagrodą złapał kapcia :/ Koniecznie musi sobie sprawić nowe szytki. Dobrze, że mam kochanego Męża, który bez narzekania zgodził się przyjechać po swojego szwagra :P

| 18:15 środa, 23 maja 2012 | linkuj Strach się bać, jak Ty jeździsz, żeby już nawet mąż samochodem nie miał szansy wcześniej do domu dotrzeć :)
| 06:09 środa, 23 maja 2012 | linkuj Oj tak, serwis (a przede wszystkim serwisant:) rządzi!
Ja co prawda nie skorzystałam z podwózki; rozgrzana pięknie postanowiłam wrócić do domu rowerem. I po ok. 13 km drogi okazało się, że przyjechałam przed mężem :D Był zaskoczony nielekko. Ale przyznaję, że cisnęłam ostro.
| 18:33 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Co tam opony.Najważniejszy jest dobry nastrój.Serwis masz zatem bez zarzutu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibylo