Przełęcz Sokola

Środa, 16 maja 2012 | Komentarze 3

Zimno i wietrznie.

Bardzo przyjemna droga pod górkę na Przełęcz Sokolą przez Sierpnicę. © lea

| 18:03 środa, 23 maja 2012 | linkuj Cieszy mnie, że odpoczywałaś wyłącznie od BS a nie od jazd.Odzyskiwanie formy po długiej przerwie bywa bolesne ;)Chociaż...BS to nie jest zwykły portal społecznościowy, jak Facebook, czy NK, na których ludzie zajmują się wysyłaniem uśmieszków, wirtualnych prezencików i innymi pierdółkami.My tutaj robimy coś realnego, dla siebie i innych rowerzystów.Jeździmy w ciekawe miejsca i pokazujemy je całemu światu, robimy fotki, dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, czasem się posprzeczamy ale z tego też można wyciągnąć korzyści.BS jest tylko takim miejscem wymiany prawdziwych informacji, dziennikiem wyjazdów.W żaden sposób nie można BS przyrównywać do innych portali społecznościowych.Zdobyłaś sporą grupę fanów, co widać po statystykach odwiedzin, więc może nie zostawiaj ich więcej :).Może ktoś zachęcony twoimi fotorelacjami kiedyś odwiedzi miejsca, które pokazujesz.To jest prawdziwe, realne, nie wirtualne.
| 06:04 środa, 23 maja 2012 | linkuj Przerwa była bardziej od BS (teraz żałuję tego, bo nadrabianie zaległości mnie dobija powoli:)), a nie od jazd.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakh