maratonka
| 18:10 środa, 16 maja 2012 | linkuj Ależ ja lubię ruiny pałaców, zamków i kościołów... Takie zaniedbane budzą we mnie współczucie. Współczucie dla twórcy takiego obiektu, dla ludzi, którzy kiedyś włożyli w niego masę pracy, pieniędzy, dla samych ścian, które kiedyś tętniły życiem i coś znaczyły, a dzisiaj z dnia na dzień zrównują się z ziemią. Miedzy takimi murami jest cmentarz wspomnień, o których my nie wiemy...
| 05:41 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj A wiesz co Piotrek - na tej wycieczce, prócz paskudnego dla mnie zjazdu (w moim wypadku w większości zejścia) zielonym szlakiem do Marciszowa, to szutry i leśne drogi były czystą przyjemnością. Zarówno czerwony szlak już w Rudawskim Parku Krajobrazowym, jak i niebieski mtb. Gdybym miała w zanadrzu więcej czasu to bym przejechała całą 12km pętlę niebieskim szlakiem, ale niestety musiałam wracać do domu, dlatego zakończyłam swoją przygodę w połowie, czyli w Raszowie. Ta wycieczka była dla mnie bardzo udana, choć wyjątkowo męcząca (pewnie ze względu na teren, do którego nie jestem przyzwyczajona).
| 17:51 środa, 9 maja 2012 | linkuj I bardzo słusznie zrobiłaś, że już o północy poszłaś spać, ja nigdy nie wiedziałem kiedy przestać...;) Wracając do wyjazdu, bo widzę, że trochę więcej fotek dodałaś, to trasa super, przewyższeń też nie mało a fotki rewelacja.Chyba warto było powalczyć z szutrami dla takich wrażeń i widoków?
| 11:51 środa, 9 maja 2012 | linkuj MarasZG - wchodzisz na bikemap.net, logujesz się lub nie, klikasz "stwórz trasę", tworzysz, następnie pod mapką z lewej strony najeżdżasz na "umieść tę mapkę na swojej stronie", kopiujesz link i wklejasz w pole edycji na bikestats. I wsio.

Piotr - nie jestem takim terminatorem jak Ty kiedyś :) O północy padłam zmęczona do łóżka :)

Dzięki Wam za życzenia udanej imprezki :D
zielonamila
| 19:56 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Wykres wysokościowy robi wrażenie. Pozdrawiam
oelka
| 23:42 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Widzę że się wybrałaś w znajome mi tereny :-)
jeremiks
| 17:10 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Brak mi słów :)) Kolejna długa, wymagającą trasa... piękne przewyższenie :) Pozdrówka... Ps. Udanej imprezki :))
| 17:10 sobota, 5 maja 2012 | linkuj No proszę, ponad 130km i na imprezkę.Przypominają mi się stare, dobre czasy, kiedy to właśnie po takich trasach, zamiast obiadu, szybki prysznic i na imprezę, z której wracałem na drugi dzień rano, następnie dwie godziny snu i w trasę...Ale to było dawno.Teraz tylko uśmiecham się na samą myśl ale wracać do tego ani myślę.Życzę miłej imprezki :)
MarasZG
| 16:46 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Jak wrócisz z imprezy podzielisz sie robienia takiej mapki ?;p
WuJekG
| 16:44 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Aaaaaaależ pofałdowana trasa :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iedzi