25.12.2011

Poniedziałek, 26 grudnia 2011 | Komentarze 6

Pierwszy dzień Świąt. Wycieczka niedługa, acz udana, zakończona delikatnymi opadami deszczu. Deszczu nie znoszę więc w trymiga się zawinęłam do domu :D

Młyn Gogołowski © lea

Widok na Ślężę i wróżące deszcz chmury nad nią © lea

| 17:37 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Toomp - no właśnie żółtym w tym roku podjeżdżałam i się umordowałam nieziemsko. Wielkie znaczenie miał na pewno fakt niewyrobionej kondycji. Na Ślężę podjechałam w maju, czyli po raptem dwóch miesiącach jazd, natomiast na Wielką Sowę zdecydowałam się dopiero kilka miesięcy później i poszło mi znacznie łatwiej (co nie znaczy, że łatwo:). Mimo to jednak ten żółty szlak na Ślężę bardzo nieprzyjemny jest moim zdaniem. Lubię za to zielony - od Przeł. Tąpadła, po zboczu Ślęży, aż do wioski Biała - bardzo przyjemna przejażdżka w terenie. Dzięki Toomp za informację :)
| 15:54 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Cześć Marek! Tutaj akurat druga strona, bo zdjęcie robione gdzieś między Mysłakowem a Wirami. A Ślężę również uwielbiam. W przyszłym roku planuję drugi raz podjechać na nią, ale tym razem już nie z Przeł. Tąpadła (okrutna trasa moim zdaniem) a skądinąd. Wiecie może, który szlak najciekawszy jest na rower?
| 15:44 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Tak też mi się zdaje, dlatego nie chciałam za blisko podchodzić, głupio mi było cykać czyjeś lokum :) Ale klimacik młyn rzeczywiście ma!
| 15:42 poniedziałek, 26 grudnia 2011 | linkuj Ktoś chyba w tym młynku mieszka.Wiele już takich zamieszkanych młynów na trasach widziałem.Fajnie tak klimatycznie sobie mieszkać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa afree