Wietrzenie siebie i Krossa

Wtorek, 2 lutego 2016 | Komentarze 3

Postanawiam sprawdzić co słychać na podjazdach w Górach Sowich.
Słychać wiatr, trochę lodu i moje paskudnie zapowietrzone hamulce, za które czas najwyższy się zabrać!

Kościół w Sierpnicy.

Najulubieńcze kilkanaście metrów w najbliższych okolicach. Za każdym razem jak przejeżdżam przez to miejsce dech mi zapiera z wrażenia!

A po kilku chwilach jest już tak:

monikaaa
| 20:51 poniedziałek, 15 lutego 2016 | linkuj Chyba dobrze żyć w nieświadomości, tego co mnie czeka ;) Zawsze będziesz mogła mówić, że to już koniec danego podjazdu i że to ostatni podjazd na trasie :p
Lea | 20:35 poniedziałek, 15 lutego 2016 | linkuj Zabiorę Was tam na naszych sowich podjazdówkach niebawem, bo osobiście uważam to za jedną z największych atrakcji w okolicy, zwłaszcza że jest ukoronowaniem BARDZO zacnego podjazdu ;-)
| 18:41 poniedziałek, 15 lutego 2016 | linkuj Miejscówa z drugiego zdjęcia jest mega magiczna!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa inieo