Podjazdowo z Radziorem

Poniedziałek, 28 grudnia 2015 | Komentarze 2

TEGO MI BYŁO TRZEBA!!!
Po ostatnich kilku dniach szosowych jazd odrobina dzisiejszego terenu w połączeniu z niemałą ilością podjazdów zrobiła mi bardzo dobrze.
Dzięki Radzior! :P

Na początek katuję Cre asfaltowym podjazdem przez Kamionki na Przełęcz Jugowską. Ja całkiem lubię ten podjazd. Rad - jak się okazuje - gardzi nim potwornie. No cóż. Czego się nie robi dla Opata w Zygmuntówce?! :)

Na podjeździe zatrzymujemy się przy mapie, której za nic nie jesteśmy w stanie rozszyfrować. A niby znamy całkiem nienajgorzej te tereny...

Na Jugowskiej globalizacja wre.

Im wyżej tym więcej chmuro-mgieł i mżawki.

Co nieszczególnie nas smuci :D

Na szczyt W. Sowy nie zajeżdżamy. Nie chce nam się dziś. Jedziemy fioletowym, a później żółtym - HICIORSKIM! - rowerowym do Walimia.

Z Walimia jeszcze trochę katorgi szosowo do Grządek (Radziu mówi, że to najstromszy szosowy kilometr w Górach Sowich. Wierzę, ale zweryfikuję :)). Stąd terenikiem do Jugowic i spokojnie do domu. Wiatr zelżał, ale i zmienił kierunek, przez co powrót dziś mieliśmy pod wiatr. Zupełnie niestandardowo.
Dzięki R! Polecam się na przyszłość ;)

profesor
| 19:59 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Ostatnio jak byłem na Jugowskiej to tyż była taka pogoda, ale i taka pogoda ma swoje uroki ;)
Radziosław | 18:51 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj Żem się uśmiał z tych Grządek na Stravie, zaszczytne 174 miejsce. Brakło sekundy do 173 miejsca :D Po dzisiejszej jeździe mam taką mieszaninę radochy ze zmęczeniem że nie wiem co mam z sobą zrobić :) I ciągle mi w głowie siedzi wiesz co ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mpree