Zimowe zwiady, czyli dwie przełęcze przed pracą

Czwartek, 12 lutego 2015 | Komentarze 5

Czyli Przełęcz Jugowska i Sokola. Na dole wiosna, na przełęczach przedwiośnie.
Niedzielny wjazd na 1000 metrów pokazał dopiero, że tej prawdziwej Zimy jeszcze ciut zostało tu i ówdzie.

Gdzieś w Kamionkach obserwuję jak chmury pożerają szczyty górskie:

Jugowska i widok ze zjazdu do Sokolca:

I powrót do Wiosny:

k4r3l
| 08:31 środa, 18 lutego 2015 | linkuj no i piknie, a u nas śniegi zeszły a mróz zaczął trzymać :D no i weź tu polub zimę :/ no cóz, chociaż próbowałem :)
| 23:05 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Przedostatnie zdjęcie pokazuje zaśnieżoną dolinę, a zdjęcia z dolin - niespodzianka. ;)
Chmury pożerające szczyty oczywiście wymiatają. ;)
daniel3ttt
| 19:28 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Widzę że nie odpuszczasz górom. Graty za ostatnie jazdy
Basik
| 19:19 niedziela, 15 lutego 2015 | linkuj Mieszkasz w pięknych okolicach. Zdjęcia bardzo ładne, świetnie uchwyciłaś w kadrze chwilę :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim