Szybkie Jezioro przed pracą

Czwartek, 30 stycznia 2014 | Komentarze 6

Nadejście zimy wykorzystałam na doprowadzenie Zaskara do użyteczności. Zmieniłam linkę i pancerz tylnego hamulca, wyszorowałam cały rower ze starego syfu, wyczyściłam i nasmarowałam napęd, wyczyściłam i nasmarowałam wszystkie linki oraz golenie amortyzatora. Pewnie o wielu sprawach zapomniałam, ale nic tam, chodzi jak złoto :D

Intensywnie spędzony zeszły weekend w czeskich Jesenikach ze wspaniałą ekipą podładował moje akumulatory, ale dość szybko znów zaczęło mi brakować ruchu. Do biegania coś się zmusić nie mogę więc nadszedł czas wrócić na rower, bo bym rozniosła niebawem mieszkanie :)

Na drogach warunki b. dobre. Dopiero po wjechaniu na trasę wokół Jez. Bystrzyckiego musiałam się mieć trochę na baczności ze względu na błoto pośniegowe, na którym zaliczyłam dwa ciut przerażające ślizgi, całe szczęście nie zakończone glebą.

starszapani
| 09:53 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj No widzi Pani, z tejże okazji wybrałam się nawet do fryzjera :D
| 15:38 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj O proszę, jaka Ty techniczna ;) o jednym tylko nigdy nie pamiętasz - smarowaniu osi pedałów. ;p
FENIKS
| 11:29 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Lea bo na jazdę po zamarzniętym jeziorku to najlepsze są łyżwy a nie rowerem 40 km/h po przekątnej tafli ;)).
Te jedno zdjęcie mówi wszystko, super.
Pozdrawiam.
| 06:59 sobota, 1 lutego 2014 | linkuj Szykuj się Staruszko! Będzie się dziać!!! :p
starszapani
| 22:16 czwartek, 30 stycznia 2014 | linkuj No przepiękna sceneria. Za tydzień atakujemy !!! :)
merlin083
| 14:02 czwartek, 30 stycznia 2014 | linkuj oooo Pani Zima :):)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alawc