Ślężańska końcówka grudnia

Sobota, 21 grudnia 2013 | Komentarze 11

Kategoria Masyw Ślęży

Szaleństwo!! Kto by pomyślał, że pod koniec grudnia będzie można jeszcze całkiem intensywne trasy w terenie realizować na rowerze.
Dojazd na Przeł. Tąpadła ze Świdnicy paskudny. Nienawidzę jeździć po lodzie najbardziej ze wszystkiego. Wolę błoto, wolę gruby dywan liści, wolę wszystkie inne dziadostwa. Lód mnie stresuje i wyprowadza z równowagi. No ale nic tam. Nawet mimo tego dojazd poszedł całkiem sprawnie. A z Przełęczy już miodzio! Czyli żółty standard na szczyt Ślęży, posiadówka w Schronisku. Zjazd cudownym czerwonym i żółtym, a następnie samym żółtym w stronę Wieżycy. Objazd Wieżycy niedźwiadkowym, z którego w pewnym momencie skręt na czarny i dojazd do Schroniska pod Wieżycą na kolejny wypoczynek przy przepysznym piwku z browaru w Sobótce Górce. Czas nagli, mamy świadomość, że przy takiej ilości czasu spędzanej na pogaduchach na Radunię już nie starczy czasu więc zbieramy się w sobie i czarnym po wschodnim zboczu okrążamy Ślężę i wracamy na Przełęcz. Stąd bardzo uciążliwy powrót asfaltem pod zdecydowanie nielekki wiatr - dzięki Młody za hol :)
Świetny to był wypad. Bez spiny. Taki słoneczno-grudniowy :) Dzięki Merlin!
Zaraz paparazzi zgarnie wpierdziel...

A Lea jak zawsze uszczęśliwiona faktem bycia fotografowaną:

Widoczki z wieży na Ślęży:

Młody walczy z podjazdem na Wieżycę:

I Mariusz w otoczeniu krewnych i znajomych:

| 19:06 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Super foty, świetny wypad, kto by pomyślał, że taki będziemy mieli koniec grudnia :)
| 18:59 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Humor tradycyjnie dopisuje, tylko ze Śniegiem gorzej. ;) Był jakiś na Ślęży, bo z wpisu nie wynika? ;p

11 kkm w zasięgu ręki! Nogi w sensie. ;)
cremaster
| 16:54 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Ten gif to świetna sprawa :) Coraz mniej śniegu na Śnieżce, optymistycznie :)
Lea | 12:30 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Cyba trochę przegięłam z tym lodem, patrząc na Wasze doświadczenia ostatnich dni :D Ale deszcz dnia poprzedniego i nocy oraz przymrozek zrobiły z dróg miejscami lodowisko. Nie jest to jednak oczywiście to samo co u Was tudzież u mnie z poprzedniej soboty pieszej po Górach Sowich. Tam to dopiero lód atakował ze wszech stron.

Tomli - a to nic innego jak Śnieżka we własnej cudownej postaci :P
TomliDzons
| 12:10 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Fajne focisze! A co to za góra ośnieżona na jednym ze zdjęć?
monikaaa
| 11:39 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Fantastyczne widoki ze Ślęży! Zazdroszczę :)
k4r3l
| 10:05 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Ekstra trip, a lód nie tylko Tobie daje się w kość - na ostatnim wypadzie pokrzyżowała nam ta przebiegła franca plany, hehe.
zarazek
| 08:32 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Fajny patent z tym GIFFem :) Co do oblodzonych dróg, to podzielam twoje zdanie. ;)
merlin083
| 07:37 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Dzięki Emi za super spędzony dzień !:)
Oby tylko pogoda dopisała na jeszcze jakiś fajny wypad w tym roku:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakh