To już Wiosna czy jak?

Piątek, 13 grudnia 2013 | Komentarze 10

Tomi ostatnio odniósł takie samo wrażenie. Pięknie, słonecznie, nie-za-ciepło z rana, ale na początku wiosny tak to właśnie wygląda. Ech... Gdyby to nie był dopiero grudzień to naprawdę powoli zaczynałabym wróżyć koniec zimy!

Dla Dwóch Takich co wczoraj wyśmiali mój widok z okna:P
Jak nie ma mgieł i chmur to z balkonu podziwiam całe pasmo Gór Sowich oraz Ślężę:

A to z dzisiejszej cudownie słonecznej trasy.
Góry Suche:

Góry Sowie:

W dole Niedźwiedzica, wyżej Zamek Grodno, najwyżej Ślęża:

FENIKS
| 13:44 piątek, 20 grudnia 2013 | linkuj Kurcze Lea gdzie Ty te fotki robisz jak obrazy po prostu piękne.
Pozdrawiam.
Ra1984
| 17:21 sobota, 14 grudnia 2013 | linkuj 3 zdjęcie podoba mi się najbardziej..... :) Miodzio....
daniel3ttt
| 22:41 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj U mnie podobna pogoda. Widoczki super, szczególnie te góry z mgiełkami
| 18:48 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj Farciara... mając takie widoki z okna dobrą pogodę spędzałbym na balkonie. ;)
cremaster
| 17:44 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj Lato, lato, to ja na to :)
mandraghora
| 17:40 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj ja moich fotek z okna to nawet nie wrzucam... zazdroszczę miejscówki :)
k4r3l
| 11:29 piątek, 13 grudnia 2013 | linkuj Kurczę faktycznie wiosenne klimaty, u nas podobnie. Wszystko fajnie, tylko, żeby błota nie było. Stąd czekam na kolejne opady śniegu :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oryna